International Marketing, Dana-Nicoleta Lascu

International Marketing, Dana-Nicoleta LascuInternational marketing, with the student in mind. International Marketing, 3e provides an in-depth analysis of international marketing, adopting a strategic, applications-oriented approach to country - and region-specific environments. These are illustrated, in the text and in the case studies, with interviews conducted with international and local marketing managers and with marketing theorists who uphold different international marketing philosophies. The text offers an understanding of international marketing theory and practice within a constantly-changing and increasingly-complex global environment, with compelling company and marketing illustrations throughout. Обо всём этом и не только в книге International Marketing (Dana-Nicoleta Lascu)


скачать International Marketing, Dana-Nicoleta Lascu
Если ссылка на International Marketing, Dana-Nicoleta Lascu оказалось неверной, сообщите нам об этом.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем. В этом случае Вам откроется возможность прочесть International Marketing, Dana-Nicoleta Lascu онлайн
Тут Вы можете оставить комментарий о International Marketing, Dana-Nicoleta Lascu